Шановні гості! 

Дякую, що Ви відвідали мій сайт. Зі своїм сайтом я переїхала на нову адресу.

Адреса старого сайту:  http://my-matematika.okis.ru

Обидва сайти зареєстровані в каталозі освітніх сайтів форуму директорів шкіл

Адреса ще одного мого сайту: 

http://multiurok.ru/tanja-lazor/files/

Моя поштова скринька: tatjana.lazorenko@i.ua

МІЙ сайт - не тільки спроба поділитися своїм досвідом, а й спроба здобути новий досвід у спілкуванні.

розы цвета цикламен

Лазоренко Тетяна Іванівна, вчитель математики Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Дворічанської районної ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист.

1982 р закінчила Харківський Державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди
фізико - математичний факультет
Спеціальність: вчитель математики

 

Педагогічне есе

 

Як кожна дитина, я в дитинстві мріяла бути то продавцем, то вихователем, то вчителем. Але коли у дев’ятому класі до нас прийшла нова вчителька української мови та літератури Сухова Ніна Іванівна - моя доля була вирішена. Я чітко зрозуміла, що буду вчителькою. Ніна Іванівна   показала, що урок може бути цікавим, різноманітним. Вже тоді, це вже я зараз розумію, моя вчителька могла  використовувати різні методичні прийоми. І хоча я готувалася стати вчителем української мови та літератури, все ж математика, яку в душі любила більше, перемогла. І ось, я - вчитель математики.

Будучи вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках.  Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.

Педагог, за покликом душі, завжди бачить перед собою кожного учня, як людську дитину, як майбутнього громадянина держави, як майбутнього професіонала у певній спеціальності. Такий вчитель не дозволяє в своїй педагогічній діяльності втратити хоча б одну хвилину, яка може принести для особистості великої шкоди. Це зобов’язує його систематично удосконалювати себе у своєму професійному фаху, методиці викладання предмету та знаннях психології людини. Тобто вчитель вибирає для себе долю – стати вічним учнем, працювати творчо та натхненно.

Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття. Розкрити матеріал з його допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. А з цього починається становлення Людини, коли дитина знає, що вона потрібна не тільки рідним, а й ще комусь. В цьому вся робота вчителя.

Так, я - учитель, цим все сказано,

І цим званням пишаюсь я.

Для мене день не дарма прожито,

Коли даю дітям знання.

Зі мною мої учні - зернятка,

Начебто із річечки струмок.

Мої романтики, любові серденька,

Ви є супутники моїх думок

Мої поети і філософи ,

Мої невтомні відкривачі,

Ви є для мене в житті порадники,

Мої сподвижники і слухачі.

Тож я учитель і цим все мовлено,

І це звання на все життя.

Я – вчитель і дітьми наповнене

Моє єство, моє буття.